Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, April 6, 2012

Zyczenia swiateczne


Wszystkim ktorzy tu zagladaja, mniej lub bardziej bliskim zycze radosnych swiat, milego wypoczynku i spelnienia wszystkich marzen.
stardust

30 comments:

  1. wszystkiego dobrego dla Was, star. z podziękowaniem za Twoje pisanie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beato, dziekuje bardzo i wzajemnie najlepszego dla Ciebie i Twoich bliskich:)

      Delete
  2. Dziękuję! Lukrowane świąteczne buziaki!

    ReplyDelete
  3. Dziękuję Star ,Tobie również ,życzę zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych:))

    ReplyDelete
  4. Serdeczne dzieki i nawzajem!!!
    Usciski

    ReplyDelete
  5. ja zaglądam nawet kilka razy dziennie ;-)
    bardzo dziękuję za życzenia
    Tobie i Wspaniałemu życzę tej samej pogody ducha jaką macie , dużo zdrowia i zdrowia i jeszcze raz zdrowia
    pozdrów także Tatka

    do reszty czytaczy
    całujcie się po jajkach i po szynce :*

    ReplyDelete
  6. świąteczne dzięki za twoje z jajem pisanie:)

    ReplyDelete
  7. ;) wzajemnie Stardust :) Tobie i Wspaniałemu :) wesołych jaj!

    ReplyDelete
  8. Wesolych, przyjaznych i bardzo leniwych swiatecznych dni Ci zycze!

    ReplyDelete
  9. Wesołych!:)


    p.s. luckmy nie działa?:(

    ReplyDelete
  10. Iście błogiego świętowania życzę:)

    ReplyDelete
  11. Wszystkiego dobrego, świątecznego i spokojnego :)

    ReplyDelete
  12. Szczęśliwych i słonecznych Świąt :)))

    ReplyDelete
  13. Zdrowych, radosnych! A u mnie za oknem zamieć...

    ReplyDelete
  14. Wesolego swietowania zyczy Ataner:)

    ReplyDelete
  15. Ja zagladam najczesciej w godzinach pracy hehehe stad moje spoznienie;) Troche pozno ale co tam! Zycze wesolych i pogodnych reszty Swiat aby minely Wam rodzinnie:)

    ReplyDelete
  16. Z opóźnieniem, ale szczerze i do tego nie wszystkimi palcami życzę wszystkiego najlepszego, a jak nie na te to na następne święta:)))

    ReplyDelete
  17. Udanych Swiat :)
    Praktykujecie Lany Poniedzialek?

    ReplyDelete
  18. Byłam TU i życzenia odebrałam ...a po wzajemne trzeba zajrzeć do mnie !
    Zapraszam...;))

    ReplyDelete
  19. Tobie też wszystkiego, co chcesz! :)
    Pozdrowienia!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...