Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, May 29, 2012

Czymta kciuki!!!

Zaczynam dzien od waznego spotkania.
Ludziska kofane czymta kciuki, zeby poszlo dobrze.
Pozniej napisze o co chodzi i jak poszlo;)

Kciuki prosze trzymac miedzy 11 i 12 czasu wschodniego w Ameryce
W Polsce miedzy 17 i 18ta.

Pierwszy update:

Fuck!!! Sprawa sie przedluza, wlasnie dostalam telefon, facet siedzi na jakims spotkaniu i bedzie u mnie o 12ej.
Wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.......................
Czymta kciuki do 12:30 czyli 18:30 polskiego czasu.
Kurwicy zaraz dostane, tak nie lubie czekac....

26 comments:

  1. Dzuisaj tak goraca ze nic innego nie musze robic jak wlasnie trzymac kciuki ,nawet te u nog:)))
    NO TO TRZYMAM!!:)

    ReplyDelete
  2. Jedna reka trzymam kciuka a druga 'finger crossed', na pewno taka kombinacja pomoze:))))))

    ReplyDelete
  3. Dzisiaj,dzisiaj,dzisiaj....:)
    Znowu ta literowka.

    ReplyDelete
  4. kurde jednego już 3mam za Michała drugiego za Kurkę ale wiesz co ? zacisnę te u nóg ;-)

    ReplyDelete
  5. w samą porę zdążyłam to przeczytać, zaraz łapię kciuki!

    ReplyDelete
  6. :)No to i ja potrzymam a co mi tam.

    ReplyDelete
  7. Z przyjemnością potrzymam;)Gżegżółką zajmie się Sołtys;)

    ReplyDelete
  8. O, będę miał co robić w pociągu do Wrocławia :) po3mam :)

    ReplyDelete
  9. No właśnie przeczytałam i już zaciskam jest zaledwie 3 minuty po 17 :)

    ReplyDelete
  10. ooo...zdążyłam w porę. To łapię:)

    ReplyDelete
  11. trzymam, choć dłonie bolą, bo tak mocno zaciskam;)))

    ReplyDelete
  12. To musi być jakaś strasznie ważna sprawa skoro potrzebujesz tyle 'bab' do pomocy;)

    ReplyDelete
  13. Trzymam. Jeden kciuk:D
    Ale atmosfere to podgrzewasz elegancko.

    ReplyDelete
  14. No kurka! już prawie pięć minut trzymam i nie wiem po kiego grzyba:) Ale niech będzie! dla Ciebie wszystko!;-)

    ReplyDelete
  15. załapałam się prawie na końcówkę - może jeszcze chwile potrzymam, w razie jakby spotkanie się przedłużyło!

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...