Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Thursday, June 28, 2012

Kobieto kimkolwiek jestes...

Oboje z Juniorem sledzimy Euro 2012, Wspanialy zlewa totalnie, ale my, bylo nie bylo europejska krew, nawet jak nie ogladamy, bo ze wzgledu na roznice czasu jest to niemozliwe, to sledzimy wiekszosc meczow na biezaco.
W czasie meczu Italii z Niemcami Junior przyslal mi esesmana o tresci "2 : 0 dla Italii".
Akurat bylam zajeta, wiec nawet nie zauwazylam, ze mam jakas wiadomosc na telefonie, ale jak tylko skonczylam z klientka to polecialam do kompa sprawdzic wynik meczu, bo juz sie w miedzyczasie skonczyl. Wtedy tez zobaczylam wiadomosc od Juniora, wiec odpisalam "2 : 1 dla Italii BRAWO Italia!!! Bardzo sie ciesze!!!" Tak naprawde to mi nie zalezalo kto wygra, ale nie mam nic przeciwko Italii, a nawet lubie ich ekspresyjny sposob zycia i bycia, wiec owszem ucieszyla mnie ich wygrana.
Do Niemcow tez nic nie mam poza awersja do jezyka, ktory wybitnie kaleczy moje uszy.
Po kilku minutach Junior napisal "Dzizas, 2 : 1 dla Italii, teraz juz wiem na pewno, ze nie ma Boga"
Poniewaz nie zareagowalam to zadzwonil, odebralam.
-- Mamo, Niemcy przegrali a Ty sie cieszysz!?
-- A dlaczego mialabym sie nie cieszyc? Ja lubie Italiancow, a za Niemcami nie przepadam, bo szczekaja.
-- Nie rozumiem.
-- To znaczy, ze nie lubie jezyka niemieckiego, wloski jest piekny, a niemiecki mi sie nie podoba.
I w tym momencie padlo:
-- Kobieto kimkolwiek jestes, czy mozesz mi dac do telefonu moja matke?
Dostalam ataku smiechu jak to uslyszalam, a Junior ciagnal dalej:
-- Czy Ty jestes pewna, ze jestes moja matka? A moze mnie podmienili w tym szpitalu i nie zauwazylas, bo to jest niemozliwe zeby moja matka kibicowala Italii a nie Niemcom.
-- Mozliwe, mozliwe, nie marudz.
-- To komu bedziesz kibicowac w finale.
-- Aaaa w finale to oczywiscie Hiszpanom!!!
-- No jest nadzieja, ze sie jeszcze dogadamy.
A teraz czekamy do niedzieli, moze nawet Junior przyjedzie to bede miala kompana do ogladania meczu.
Na Wspanialego nie mam co liczyc.

37 comments:

  1. A ja kibicowałam Niemcom. Lubię uczyć się ich języka, mam lektorkę, która jest na punkcie Niemców szalona i zaraziła mnie swoją pasją...:).
    Kibicowałam w Pubie z koleżankami z kursu językowego, notabene było to zaraz po zdanym egzaminie:).
    A w niedziele kibicujemy Włochom:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ido, chyba wiekszosc kibicowala Niemcom, nikt sie w sumie nie spodziewal od poczatku, ze Wlosi tak zaskocza i to mi sie podoba:))
      Niemieckiego uczylam sie jako dziecko w wieku bodajze od 7-10 lat bo tak mnie namowil moj ukochany ojciec, ktory znal niemiecki. Ale nie lubilam i do dzis nie lubie tego jezyka. Jak slysze niemiecki, a przeciez slysze, bo turystow to tutaj mam zawsze multum, to mnie uszy bola:)))
      Co ciekawe, spiewany niemiecki znosze calkiem dobrze i nawet moze mi sie podobac, ale ta szczekajaca mowa... nie dalabym rady;)

      Delete
  2. Replies
    1. Klarko, ja tez nie ogladalam, bo o tej porze jestem w pracy, ale mam swoje kanaly zeby sledzic:)) Chlopaki z obslugi budynku ZAWSZE ogladaja wszystkie mecze, wiec informuja mnie na biezaco:))

      Delete
  3. A ja się zdziwiłam bardzo ,że wygrali Włosi...
    Wszyscy byli pewni,że Niemcy wygrają...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasna, tak mysle, ze zdecydowana wiekszosc wierzyla w wygrana Niemiec. Ale musisz przyznac, ze te dwa gole to bylo mistrzostwo na najwyzszym poziomie:))

      Delete
  4. Totalne zaskoczenie - wygrana Włochów. Ja się cieszę, chyba względy polityczne wzięły górę. Mam coraz bardziej dosyć hegemonii Niemiec, choć wiem, że sport to sport, a polityka polityką. A gole były rewelacyjne!gole, nie karny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diuk i niech tak bedzie, bo w sporcie zawsze lepszy powinien wygrywac:))) Tak, te gole (widzialam na klipach) to naprawde mistrzostwo z najwyzszej polki!!!

      Delete
  5. jakie zaskoczenie? Włosi są lepsi, kibicowałam (jako i moja rodzina) Włochom i byłam pewna, że wygrają. <3 taka wielka radość mnie spotkała wczoraj na koniec dnia! Niemcy do domu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madame, dobrze, ze nie masz takiego Juniora;)) Mnie tam w sumie bylo wszystko jedno, nie kibicowalam, bo nie mialam mozliwosci ogladac, ale sledzilam tez nie na zywo, wiec w sumie bylam na biezaco, a gole obejrzalam pozniej z klipow powtorkowych.

      Delete
  6. Co tu dużo gadać, dla mnie też niemiecki jest trudny do przyjęcia - styropian po szkle po prostu. Niby powinnam kibicować Niemcom, bo tacy poukładani, konsekwentni....jak ja, prawie;-))))) Ale przez to nudni....jak ja;-))))) Włosi robią wrażenie, że umieją mieć dystans do wszystkiego.
    Ale hola, hola....żadna Hiszpania! Włosi mistrzami mają być

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zante, zobaczymy jak to bedzie w finalowym meczu, ten bede ogladac:) Niemcy owszem poukladani do wypeku, ale robia wrazenie sztucznych:) Jak slysze Niemcow w metrze, to zawsze mam wrazenie ze sie kloca, rzadko sie usmiechaja i warcza, a to juz robi wrazenie klotni;)
      Wlosi natomiast nawet jak sie kloca, to robia to z taka dynamika, ze jak sie nie zna jezyka to czlowiek mysli, ze sie soba zachwycaja:))
      Przy czym wiem, ze raczej nie jestem obiektywna;P

      Delete
    2. Wiesz, my obie bardzo młode jesteśmy, rzecz jasna (zwróć uwagę: żadnych uśmieszków nie wstawiam!), ale jednak niemiecki nie jest nam miły, bo choć urodzone mocno po wojnie to nasi rodzice to pokolenie wojenne. Już nasze dzieci, a zapewne tym bardziej wnuki już oceniają języki najpierw czy są łatwe czy trudne do opanowania, a dopiero w następnej kolejności twarde czy śpiewne itd

      Delete
    3. Na pewno jest w tym duzo prawdy. My mimo, ze urodzone po wojnie wychowalysmy sie na wojennych wspomnieniach naszych rodzicow i dziadkow, a to ma wplyw.

      Delete
    4. ... i wojennych filmach ;-)))

      Delete
  7. Dogadacie się- Hiszpania wygra. Mnie się podobała gra Portugalczyków. Walczyli do końca. Piękny mecz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaskolko, tez mysle, ze Hiszpanie wygraja, sa faworytami od poczatku. Wlosi sa dobrzy, ale tez mieli duzo szczescia:)

      Delete
  8. Oglądałam wczoraj i nie da się ukryć,że nawet na moje oko Włosi byli lepsi. Z Niemców to podobał mi się ich trener, no ale jego uroda w niczym im nie pomogła.Niemcom po prostu brakowało sprytu i nieco techniki. Wprawdzie podawali celniej niż Portugalczycy w meczu z Hiszpanią, ale wydawali się jacyś zagubieni.
    Miłego,;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anabell, ja akurat nie moge nic powiedziec na temat techniki jednego czy drugiego zespolu, bo jak sie nie oglada a tylko sledzi wynik, a potem widzi pare klipow to nie to samo. Ale wygrana Wlochow sie ciesze:))

      Delete
  9. Ja też za Italią, ja też!! Za Niemcami nie bardzo, bo właśnie ten język... A już za Hiszpanią to jestem najbardziej, więc stawiam na nich! Popatrz, jakie my zgodne kibicki jesteśmy!;-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zolwico, faktycznie sie zgadzamy:))) Ze mnie kibic jak z koziej traba, ale na finalowym bede skakac przed telewizorem:))

      Delete
  10. Ale dlaczego Junior kocha Niemców?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove, nie wiem. Bo sie nie zna? Bo jest za mlody, zeby miec uprzedzenia? Bo wogole nie ma zadnych uprzedzen nacjonalistycznych? A moze po prostu uwaza, ze Niemcy sa lepsi w pilke kopana? Naprawde nie wiem. W sumie to nie jest moim zdaniem istotne, tylko jego reakcja na moja radosc z wygranej Wlochow wydawala mi sie na tyle smieszna/fajna, ze o tym napisalam.

      Delete
  11. Ja tam jestem za Włochami, na sporcie się nie znam, ale chyba ich lubię bardziej niż Niemców, a język to poezja, że już o urokach kraju nie wspomnę ...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tez lubie Wlochow:) Wlasciciele domu, w ktorym mieszkam to Wlosi, dogadujemy sie doskonale, maja poczucie humoru i w ogole sa fajni:))

      Delete
  12. Ja, ze względów osobistych, tez kibicowalam Włochom. Nie mogło być inaczej. Super, ze wygrali choć prawdę mówiąc obawialam się trochę. W Niemczech spedzilam 4 lata swego życia, urodziłam tam nawet dziecko ale poza tym nic mnie z tym krajem nie wiąże. Włoski temperament jest mi bliższy niż niemiecki "ordnumg"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moniko, wyjechalam dzis na rower i cala moja okolica jest udekorowana wloskimi flagami:)) Mamy tu duzo Wlochow, wiec radosc jest w pelni!!!
      A co do wyniku finalowego meczu, to w zasadzie bede zadowolona bez wzgledu na to kto wygra:))

      Delete
  13. Kiedy przeczytałam tytuł myślałam, że będziesz pisała o tej "najbardziej znanej i najseksowniejszej kibicującej" co to jej teraz pełno wszędzie w Sieci.... bo "bywa zbyt seksowna" ;D
    A tutaj takie miłe zaskoczenie... :)
    Ja liczę na to, że się gdzieś wkręcimy na ten mecz... bo tv niet... No, ale to się okaże :) przed nami jeszcze dłuuuga i piękna sobota!

    Miłego ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. MM, ja akurat nie mam zielonego pojecia o zadnej seksownej kibicujacej, zupelnie nie wiem o co i o kogo chodzi:)))

      Delete
  14. ja kibicowałam niemcom no dla Polanskiego a tu kiepścizna
    ale zauważyłam że jak ja kibicuję w pełnym rynsztunku czyli siadam z piwem chipsami i niczym innym sie nie zajmuję to moja drużyna przegrywa więc w finale nie powiem komu kibicuję a na czas meczu znajdę sobie coś do odwracania uwagi i sprawdzę jaka to ze mnie zmora zawodowa :D

    a do notki ponizej taki kielich z migdałami to u mnie by stać nie mógł !
    matko z ojcem jak ja lubię migdały i to ze skórką ( choć ktoś kiedyś mi napisał że skórka to coś tam złego produkuje ale pal licho to coś )

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zmorko, czyli sprawdzasz swoja zmorcza sile:)) Wlasnie moje chlopaki w budynku mowili, ze powinnam byc za Niemcami bo tam gra jakis Polak. Ja naprawde nie mam o tym zielonego pojecia:)) Cos mi sie wydaje, ze gdyby nie fakt, ze Polska goscila czesc rozgrywek Euro, to nic bym nie ogladala i w ogole by mnie to nie interesowalo:))

      Ja tez lubie migdaly, sa bardzo zdrowe, ale tez nie powinno sie jesc ich duzo, ponoc dzienna dawka powinna byc 21 szt. Troche malo, ale staram sie nie przekraczac;) Wole gryzc migdaly niz objadac sie slodyczami;)

      Delete
  15. Ja najpierw kibicowałam Niemcom, ale potem zaczęłam Włochom, bo Niemców chyba ten mecz mentalnie przerósł.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, naprawde to nikomu nie kibicowalam:) Nie ogladalam meczu, a tylko znalam momenty najwazniejszych wydarzen, ale mimo to jestem zadowolona z wyniku:)

      Delete
  16. Ja tradycyjnie nie kibicowałam nikomu :), nawet nie widziałam minuty meczu :), ale pewnie gdybym kibicowała to Włochom.

    ReplyDelete
  17. stardust, poogladajmy razem :) Synek moj do 88mej minuty (bo ja na mecz urwalam sie z pracy) wierzyl ze jednak wygraja. w zasadzie to do 94tej. no coz. ale ciesze sie ze tutaj wzrasta popularnosc pilki noznej. rosnie swiadomosc spoleczna :))))

    ReplyDelete
  18. też kibicowałam Italii a w finale już mi wsio ryba, bo oba kraje i Portugalia i Hiszpania znane mi doskonale, więc trudny wybór lidera:)))))

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...