Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Tuesday, August 21, 2012

Smiac sie czy plakac?

Przez to walesanie sie po NYC oczywiscie wczoraj nazbieralo mi sie zaleglosci w mojej ulubionej polityce.
A tu TAKA niespodzianka!!!
Kongresman ze stanu Missouri, ktory sie wabi Todd Akin, a znany jest ze swojego stanowiska przeciw aborcji, powiedzial ze "w prawdziwym gwalcie organizm kobiety sie automatycznie broni i nie dochodzi do zaplodnienia, czyli nie ma potrzeby aborcji".
Ozeszkurwajapierdole!!!!!!!!!!!
Naukowiec? Geniusz? Czy tez moze wtorny kretyn?
Ja oczywiscie optuje za ostatnia wersja, pomijajac juz nawet fakt, ze gwalt jest gwaltem i nie ma tu miejsca na dyskusje o "prawdziwym" gwalcie.
Nie wyobrazam sobie zeby na moje NIE moj maz probowal robic TAK.
Moze mam za mala glowe, ale TO mi sie stanowczo w glowie nie miesci, seks bez mojego wyraznego zezwolenia jest GWALTEM, nawet jesli dokonal go moj wlasny maz.
Rozumiem, ze pan Akin moze byc przeciwnikiem aborcji, zwlaszcza, ze jemu samemu nie grozi ani gwalt, ktorego efektem moze byc ciaza, ani ewentualna pozniejsza aborcja.
Tak to jest jak o prawie kobiety do wyboru chca decydowac starzy stetryczali mezczyzni.
No coz zapukalam do ciotki Wiki, bo ciotka wszystko wie, zapytalam o Todd'a Akina i ciotka czarnym na bialym twierdzi, ze ten 65 letni gostek ma zone pod tytulem Lulli (wdzieczny tytul, nawet mi sie podoba), ale nie posiada zadnych dzieci.
I tak se teraz kombinuje, ze widocznie Akinowi nie przyszlo nigdy do pustej, lysiejacej glowy, ze mozna miec z zona normalny seks i od lat ja gwalci w skutek czego automatycznie uruchamia sie ten "cudowny mechanizm obronny" w organizmie Lulli i nie dochodzi do ciazy.
Calkiem nie glupie i nawet bylabym za tym, zeby te sama metode na (wspol)zycie plciowe przyjeli wszyscy pozostali Republikanie.
Po jasna cholere ma sie kretynizm mnozyc i rozprzestrzeniac?
Bylaby szansa na to, ze za jakis czas ten idiotyzm wyginie naturalnie z braku mozliwosci rozmnazania.
Wystrzelac sie dobrowolnie nie chca mimo, ze to oni glownie kochaja bron, wiec niechby sie zapierdolili bezowocnie na smierc.
A serio, to w tym wszystkim najciekawsze jest, ze Akin i obecny kandydat na Vice prezydenta pan Paul Ryan sa wspolautorami az 8 propozycji antyaborcyjnych, ktore na szczescie dla amerykanskich kobiet nie zostaly przeglosowane i zatwierdzone.
Tak obydwaj panowie przysiedli i wymyslili, ze aborcja w Stanach powinna byc nielegalna nawet w przypadku wlasnie gwaltu oraz, ze nawet jesli ciaza zagraza zyciu kobiety, to nalezy ratowac plod a nie kobiete. W tym przypadku nie dziwie sie, ze z kolei kandydatowi partii republikanskiej na prezydenta, panu Romneyowi zajelo az ponad 24 godziny, zeby potepic wspomniana na poczatku wypowiedz pana Akina, bo to raczej nie jest wygodne biorac pod uwage fakt, ze wybrany przez niego samego kandydat na Vice prezydenta reprezentuje dokladnie takie same poglady jak Akin.
Polityka to jednak piekna rzecz zwlaszcza w dobie internetu, gdzie czlowiek ma dostep do wszystkich wypowiedzi i dokumentow z przeszlosci kandydatow, wystarczy tylko chciec poszukac.

PS.
Powoli dochodze do siebie, ale jeszcze mi troche brakuje:))
Czekam na zdjecia od moich towarzyszek niedzielnych wedrowek, ktore to zdjecia jak dobrze pojdzie, moze dotra do mnie nawet dzis wieczorem.
A jak nie, to zaczne od tylu (po republikansku;)) i zdam relacje z wczorajszego spotkania z Nuska, a potem wroce do niedzieli.

47 comments:

  1. Slyszalam, niestety, bo irlandzkie radio trabilo przez caly dzien. Pozniej przylecial moj maz z tym samym newsem...
    Pomyslalam sobie tylko: moj boze, dwudziesty pierwszy wiek...jak tu isc do przodu, jak sie czlowiek cofa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz wiesz dlaczego dostaje piany jak slysze, widze, mowie o republikanach. Bo to nie tylko jeden Akin, albo do spolki z Ryanem, oni w 90% sa tacy sami.

      Delete
  2. Podobno ta teze potwierdzili liczni lekarze...
    Star, tak jest wszedzie, nie tylko w USA, ze o kobiecym tylku i prokreacji decyduja stetryczali politycy.Tak jakby probowali naprawic swoje grzechy z mlodosci...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Casablanco, jacy lekarze? dlaczego nie podal konkretow? Czy Ty naprawde myslisz, ze jakis LEKARZ rozmawialby z takim idiota? :)) Podobno taka sytuacja zachodzi w przypadku kaczek, tak wczoraj wypowiadala sie jakas pani biolog. Kaczki, a raczej kaczory sa ponoc bardzo agresywne jesli chodzi o seks i wlasnie organizm kaczki ponoc ma te zdolnosc, ale na zywy buk nie KOBIETA!!!
      Zreszta sama widzialam kiedys w stawie gwalt grupowy w wykonaniu bandy kaczorow na jednej kaczce. Oboje ze Wspanialym dziwilismi sie, ze ta bidula przezyla. Ja nie wiem, ale moze znona Akina jest kaczka? Wcale bym sie nie dziwila, w przypadku republikanow to bardzo mozliwe:))

      Delete
    2. Star, JAKIE konkrety??? Przeciez wiesz, ze chodzi o bicie piany we lbach wyborcow, bo wierze, ze dla ilustam ludzi wystarczy slowo lekarz, jako autorytet. Tu nie chodzi o merytoryke, pisze to, co powtarza radio w Irl. ( a jada po nim jak po burej suce- zle porownanie chyba, hmmm..)Jest grupa ludzi zapatrzona w fanatycznych politykow i nic, zadne rozsadne argumenty nie docieraja. Gdyby ten gosc oglosil,ze ziemia jest plaska i potwierdzaja to astronomowie, tez by kupili w ciemno.
      Przyklad: Roman Giertych, obecnie wziety adwokat, kiedy byl politykiem prawicy i ministrem edukacji zupelnie swobodnie mowil, ze wychowal sie w domu, gdzie nie uznawano teorii ewolucji, on jak poprzednio ojciec, tez nie. Star, w głowie sie nie miesci ilu ludzi sluchalo wtedy takich bzdur. Teraz gosc odszedl na jakis czas od polityki i juz mowi z sensem.
      W glowie sie nie miesci do czego sa zdolni politycy, zeby dojsc do wladzy. To jest niepojete!

      Delete
    3. Casablanco kochana, u nas 90% republikanow nie wierzy w ewolucje!!!! Malo tego, w glebi kraju sa szkoly, ktore nie ucza ewolucji!!!!!!!!!!!
      Obawiam sie, ze nie zawyzam jesli powiem, ze 70% czlonkow tej partii wierzy, ze ziemia jest wlasnie plaska.

      Delete
  3. Czytałam o tym wczoraj z niedowierzaniem!Ale i u nas kilka lat temu pewien polityk śmiał się,że nie można zgwałcić prostytutki!;/
    Ręce (i nie tylko)opadają;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misiu, tez pamietam tego madrale co to sie wypowiedzial na temat prostytutki. No wiesz, glupota jest bezgraniczna, niestety. Mnie juz wszystko opadlo;/

      Delete
  4. No popatrz ty, ja też zawsze myślałam że jak kobieta ma WYJATKOWĄ przyjemność z seksu to rodzi trojaczki, a czasem, po seksie WYBITNYM to nawet i sześcioraczki ;)

    Chociaż oczywiście nie ma co żartować z głupoty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak z tymi szescioraczkami to Ty akurat masz racje:))) Z glupoty mozna zartowac dopoki ta glupota nie jest grozna, ale niestety glupota jak sie dorwie do wladzy JEST wyjatkowo grozna dla calej reszty.

      Delete
    2. Tia, kiedys sie spotkalam z opinia, ze jak kobieta nie ma orgazmu to nie zajdzie w ciaze.

      Delete
    3. Gdyby tak było to pewnie już dawno by nas nie było. Pewnie w imieniu kobiet powiem, że szkoda, że tak nie jest. Orgazm = ciąża.

      Delete
    4. Jerzy, czy Tobie sie aby cos nie popierdolowalo jak temu panu z Missouri????
      "Orgazm = ciaza"
      To ja Ci zycze, zebys Ty nigdy orgazmu w zyciu nie zaznal. Pasuje?

      Delete
  5. Śmiać się Kochanie, śmiać - a potem piżgnąć czymś konkretnym najlepiej w durnia :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ludko chetnie bym pizgnela, ale nie bede jechac do jakiegos tam Missouri, mam nadzieje, ze tamtejsze kobiety (chyba jest wsrod nich troche myslacych) ukamienuja skurwysyna same, bez mojej pomocy.

      Delete
  6. Czytałam:/ I myslałam do tej pory, że takie rzeczy to tylko u nas:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, glupota nie zna granic;/ Jest wszedzie, jak karaluchy, pchly i toranado.

      Delete
  7. Śmiać się stanowczo, ale do momentu kiedy ten pan nie zostanie wybrany do rządzenia, bo wtedy to już płakać rzewnymi łzami! Ciekawe czy ten wtórny kretyn, jak napisałaś, ma córkę i co na to jego żona?
    czekam na relację z balangi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, wlasnie pisalam, ze ma zone, ale nie ma dzieci. Widocznie nigdy nie mial z zona normalnego stosunku tylko ja zawsze gwalci, kobieta nie zachodzi w ciaze, wiec stad jego teoria poparta przykladem z wlasnego zycia.

      Delete
  8. Jak slysze o starych dziadach decydujacych miedzy innymi i o mojej dupie,zaraz uruchamia mi sie agresja i mam ochote stworzyc jakis ruch oporu zeby dziada dorwac,wypchac sloma zamknac w skansenie,jako przestroge dla przyszlych pokolen z tabliczka na szyi...pasozyt spoleczny o kretynskich pogladach...To wersja light.
    Ewentualnie zamknelabym go w pierdlu o zaostrzonym rygoze z wyposzczonymi wiezniami...
    Stardust koncze juz bo za bardzo zaczela sie uruchamiac moja wyobraznia:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, wierze Ci, bo ja sie tez zagotowalam. Ja bym skurwysyna powiesila za jaja i ciela w pasy.

      Delete
  9. Tez slyszalam, bo chyba trabiono o tym wszedzie. No coz, scyzoryk w kieszeni sie otwiera na takie rewelacje;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I dobrze, ze trabili na caly swiat, bo tak nalezy postepowac z kretynami. Opluc, wysmiac i omijac z daleka.

      Delete
  10. A żeby jego tak ktoś odtylnie zgwałcił i niech mu się wszelkie mechanizmy wtedy uruchamiają...Na pewno będą skuteczne :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babo, zgadzam sie na ten "odtylny gwalt" ale tylko dynamitem, bo normalnym zywym penisem to za duzo przyjemnosci dla takiego jak on. Pamietaj, ze wiekszosc republikanow to homofoby ale jednoczesnie geje. To jest jakas paranoja, ale tak niestety jest. Jak demokrata ma romans to z plcia przeciwna, jak republikanin to z ta sama, ale na cale gardlo wrzeszczy, ze jest przeciw gejom.

      Delete
  11. I generalnie sru, jak obuchem w łeb.
    Głowę mam chyba za małą. Podobnież jak on umysł - zero inteligencji czy jak?

    Tendencja do zabierania głosu przez tych wszystkich idiotów, którzy pojęcia nie mają o menstruacji, ciąży, gwałcie i wszystkim, co to pośrodku - śmieszy mnie i denerwuje. Po prostu. Bo dla nich ciało kobiety to najzwyczajniej w świecie inkubator, co to im robi dobrze i ród podtrzymuje. Inkubator.

    Heh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciemnogrod i tyle. Jak napisalam w notce Akinowi chyba jeszcze zadna kobieta (lacznie z jego zona) nie dala dupy dobrowolnie, bo nie ma dzieci, wiec sobie tak wykombinowal;) chyba sobie musze wziac cos na uspokojenie, bo mnie szlag trafi.

      Delete
    2. Stardust, lepiej coś na rozweselenie, bo coś czuję - czekają nas jeszcze "obrzydliwsze" wynurzenia...

      Delete
    3. Wiesz, co raz czesciej mysle z ulga, ze moje zycie juz z gorki...

      Delete
    4. granato, jesteś pewna, że wiesz wszystko o menstruacji?

      http://www.wegetarianie.pl/Article1706.html

      Delete
  12. omaryjobosko nie chcę być prorokiem ale jak go nie wybiorą w tej Ameryce to nie wiadomo czy u nas nie zostanie prezydentem!:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klarko, to ja juz na wszelki wypadek mowie, zeby sie Twoje slowo w gowno zamienilo:))

      Delete
  13. a w przypadku Polski dodałabym do tych stetryczałych starców, księży!
    Nie chce robić tego starca gwałciciela, ale zastanawiam się jaką kobietą musi być jego żona, skoro godzi się na rolę gwałconej? No chyba, że ją więzi w zamknięciu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, tutejsi ksieza nie maja prawa oficjalnie wtracac sie do polityki, ale wystarczy ze pierdola od rzeczy w kosciolach i innych swiatyniach i robia ludziom papke z mozgu.
      Nie mam oczywiscie pojecia jaka zona moze byc zona Akina, bo ja w ogole nie jestem w stanie pojac mentalnosci kobiet, ktore wiaza sie z republikanami. Ja bym z takim wytrzymala 5 minut i juz byloby po zawodach. Te 5 minut to oczywiscie na slepej randce:)))

      Delete
  14. Niestety często można się spotkać z ludźmi, którzy najchętniej mówią o rzeczach o których nie mają pojęcia. U.S.A., duży kraj to pewnie i podobnych idiotów tam nie brakuje :).W tym szaleństwie jest jednak metoda! Zakaz aborcji rozwija duży biznes zwany podziemiem aborcyjnym, a o stołki ubiegają się głównie ludzie biznesu, którym ciągle mało kasy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat w tym momencie nie masz racji, przynajmniej jesli chodzi o USA, bo zdecydowana wiekszosc, jesli nie wszyscy lekarze sa ZA prawem kobiety do decydowania. A przynajmniej ci z nich, ktorzy kieruja sie etyka lekarska. Mysle, ze w tym przypadku polityka amerykanska jest bardziej skomplikowana. Chodzi glownie o brak dostepu do aborcji kobiet najbiedniejszych, stad prawicowi politycy sa przeciw, bo panstwo dotuje kliniki dla najbiedniejszych. Planned Parenthood jest czesto jedyna klinika do jakiej maja dostep rzesze kobiet bez ubezpieczen, najbiedniejszych, czesto gwalconych. I jest to klinka ktora LECZY a nie tylko zajmuje sie aborcjami, aborcje to tylko 3% zabiegow jakie PP oferuje biednym kobietom.
      Politycy prawicy amerykanskiej robia pieniadze w wiekszosci przypadkow na ropie i paliwach dlatego ropa ma ciagle takie powodzenie w US. To sa dopiero duze pieniadze! Dlatego tez sa przeciw ochronie srodowiska i mimo, ze na dzien dzisiejszy plonie 1/3 kraju to ciagle uwazaja, ze zmiany klimatyczne ostatnich lat sa zjawiskiem naturalnym.
      Oczywiscie jest jeszcze wiele innych zrodel dochodow i korupcji, ale to nie czas i nie miejsce:))

      Delete
  15. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kurcze, sie mi wymazalo przez pomylke, wszystko przez moj pink eye, LOL
      Napisalam, ze pana A ladnie Daily News nazwalo Moron from Missouri.
      Nawet nie wiedzialam ze sa gwalty bardziej "prawdziwe"

      Delete
    2. OOooo:)) Ja tez nie wiedzialam, ze sa prawdziwe, nieprawdziwe i prawdziwsze, albo moze bardziej udawane;/
      Pink eye wspolczuje:((

      Delete
    3. Dzieki, dzis juz troche lepiej ale caly weekend sie meczylam.

      Jak sie tlumaczy: “Rape is an evil act,” he says in the 30-second ad. “I used the wrong words in the wrong way, and for that I apologize.”

      Delete
    4. Jak sie tlumaczy? ja Ci przetlumacze caly jego apology ad:)) Kiss my ass!!!!!
      Chyba wystarczy? Prawda?

      Delete
  16. Cóż, to tylko USA- kraj, gdzie lachociągi pokroju Kim Kardashian robią karierę, 5latki dostają szprycę i solarkę, żeby być "wdzięczną' na konkursach piękności, a taki matoł pitoli jak moher trzy po trzy i znajduje zwolenników...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katarina, czy naprawde myslisz, ze to TYLKO w USA? Nigdzie wiecej nie ma takich?
      Osobiscie mysle, ze kazdy kraj ma swoj Taliban. I swoje Kardashian, czy tez Gryczanki ( chyba tak sie nazywaja;)

      Delete
  17. Jezu, normalnie w szoku jestem. Nie wiem czy mam się śmiać czy płakać nad ludzką głupotą?
    Mam nadzieję, że tymi "mądrościami" sobie w stopę (polityczną) sam strzelił.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ruda, no srac sie chce jak czlowiek slucha takich kretynow. Mam nadzieje, ze sobie wykopal polityczny grob, chociaz w takim zasranym Missouri to licho wie;/

      Delete
  18. Rany, to już za komuny pod tym względem lepiej było. Wkurza mnie, że to chłopy, ba stare dziady, wymyślają te kretynizmy, zaglądają nam do .... i rządzą naszymi brzuchami. Nóż w kieszeni się otwiera.Ani chybi, musi być ten gość nieźle popaprany, przecież tylko idiota by coś takiego wymyślił.

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...