Regulamin


Czytelniku...
1. Jesli czytasz, staraj sie to robic ze zrozumieniem. W przypadku sklonnosci depresyjnych, braku poczucia humoru, dystansu do siebie i otaczajacego Cie swiata, lepiej nie czytaj.
2. Blog zawiera tresci oparte na pogladach autorki, nie TWOICH.

3. Nie ma obowiazku podzielania moich pogladow, natomiast jest obowiazek poszanowania mojego prawa do ich posiadania i gloszenia tutaj.
4. Nawet jesli odnosisz wrazenie, ze cos co czytasz dotyczy Ciebie, to tylko Ci sie tak wydaje. Pisze tylko o ludziach, ktorzy sa dla mnie wazni.
5. Tak naprawde to na swiecie sa tylko trzy wazne dla mnie osoby:
a) ja
b) ja
c) jeszcze raz JA:)
6. Komentowanie mile widziane i cenione, ale pamietaj, TWOJ komentarz swiadczy o Tobie, nie o mnie.
7. Blog zawiera slowa uznane ogolnie za nieparlamentarne, jesli Cie to gorszy, przestan czytac teraz.
8. Blog jest otwarty dla wszystkich, ale nie ma obowiazku czytania, robisz to z wlasnej nieprzymuszonej woli i na wlasne ryzyko.
9. Wszystkie teksty i zdjecia zawarte na blogu sa wlasnoscia prywatna autorki. Kopiowanie i rozpowszechnianie bez zgody autorki podlega karze z artykulu o prawach autorskich.
10. W przypadkach watpliwosci, czytaj te instrukcje wielokrotnie, az do skutku.

Stardust

Friday, September 14, 2012

Zmiana kursu

Sie narobilo.
Nie jade do Philadelphii:((
Maja tyle chetnych, ze w pierwszej kolejnosci biora "weteranow", a ja niestety dziewica.
Trudno, a moze tak mialo byc.
W ramach "nagrody pocieszenia" dostalam prace na telefonie, wiec dzwonie.
Wykorzystuje kazda wolna chwile i dzwonie do wyborcow, rozmawiam, wyjasniam, pomagam w podjeciu decyzji, czasem rozmawiam z ludzmi pokroju emerytek, o ktorych pisala Justm w komentarzach.
Te rozmowy sa trudne i raczej je olewam, bo szkoda mi czasu na rozmawianie z zelbetonem.
Na szczescie takich jest malo.
Wiekszosc jesli nie wie to zadaje pytania i slucha, dyskutuje i takie rozmowy lubie.
A jutro w ramach rekompensaty za wyjazd, ktorego nie bedzie, bedzie inny wyjazd, na ktory tez mam ochote od dluzszego czasu, ale napisze o tym jak wroce.
Powinnam napisac zalegla notke ze spotkania z Evek i Elvira ale nie mam czasu.
Czas, czas jest ostatnio towarem bardzo deficytowym w moim zyciu.
Tym bardziej, ze lato sie skonczylo i znow pracuje 4 dni w tygodniu.
Dzis od 3 miesiecy ide pierwszy raz do pracy w piatek i dziwnie mi z tym;))

34 comments:

  1. No, narobiło. To ja czekam na szersze relacje. A Tobie cierpliwości, wytrwałości i powodzenia!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cierpliwosc i wytrwalosc mam, bo nic mnie tak nie motywuje jak republikanska glupota:))
      To jest sila napedowa:))

      Delete
  2. Replies
    1. Co ja poradze, taka juz jestem i sie nie zmienie;))

      Delete
  3. Mam troche zaleglosci w czytaniu,a tu sie dowiaduje ze mialas byc w Philadelphii,a nie bedziesz...szkoda,wielka szkoda bo ja do Phili mam rzut mokrym beretem,a dodatkowo mialam ten tydzien luz.
    Ja ostatnio probowalam rozkruszyc jeden beton,ktoremu podobaja sie republikanie i malo brakowalo a wysadzilabym ten beton w powietrze.Beton,a raczej sciana teraz mysli,a ja mam nadzieje ze moje argumenty poparte artykulami ja przekonaja.
    Swoja droga,ile zacofania jeszcze w tych cywilizowanych czasach:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maga, ale z ta Philadelphia to i tak nie dalabym rady sie z Toba spotkac, bo to jest wyjazd zorganizowany przez Human Rights Capmaign zabieraja czlowieka autobusem dowoza na miejsce i potem sie prami rozlazi bractwo. Na koniec dnia zbiorka w umowionym miejscu i znow autobus z powrotem. Przy takim rozkaldzie tam nie ma zadnego wolnego czasu, jest tylko robota.
      Wiesz teoretycznie jak czlowiek patrzy na mape elektoratu to Pensylwania jest mocno niebieska, czyli wydawaloby sie, ze tam nie ma co robic. Ale problem jest z Voters Supression Law i dodatkowo maja GA kretyna, wiec roznie to moze byc. Dlatego HRC wysyla tam ludzi, zeby miec pewnosc, ze wszyscy beda mieli mozliwosc glosowac.
      Krew mnie zalewa jak o tym mysle, bo jeszcze 100 lat temu kobiety wlaczyly o prawo do glosu, 50 lat temu czarni, a teraz republikanie ograniczaja.
      No ale oni wiedza, ze nie maja szans wygrac bez oszustwa.
      Kurwa mac!!!! Ulzylam sobie:))

      Delete
  4. Podziwiam Twoje zaangażowanie, jest godne naśladowania.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ivo, naprawde jak pomysle, o Ameryce Romneya, to raczej wolalabym umrzec. Wyobrazasz sobie takiego kretyna w Bialym Domu? Posmiewisko i wstyd na caly swiat, chociaz to to akurat moglabym olac, ale skutki jego prezydentury w wymiarze wewnetrzym kraju bylyby jeszcze gorsze niz Krzaczastego. Tamten byl tylko glupi, ten jest glupi i niebezpieczny.

      Delete
  5. Dołączam się do innych podziwiających! To jest imponujące!
    Ściskam mocno! :)

    p.s. w kabinie brodzika jest oczywiście zamontowany prysznic, zrobiłam jeszcze jedno zdjęcie, żeby było lepiej widać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iwus, dzieki juz widzialam i nawet napisalam dodatkowy komentarz:))

      Delete
  6. Musiałam poczytać w tył żeby być zorientowaną:)Star Ty się jeszcze dochrapiesz jakiejś posady w Bardzo Białym Domu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pieprzu, ale tylko pod warunkiem, ze beda tam sami demokraci, wiec to chyba nie bardzo mozliwe:)))

      Delete
  7. Ale się dzieje w Twoim życiu;)) Czekam ana dalsze relacje, to fascynujące!
    (nie warto było trzyma tego dziewictwa tyle czasu, he he)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, no nie warto, jakbym wiedziala to juz dawno bym sie puscila:)))

      Delete
  8. Ty to masz zdrowie (tu westchnienie), ale podziwiam... podziwiam:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Narazie jeszcze mam, a moze tylko nie pamietam, lub nie mam czasu zauwazyc, ze cos mi moze dokuczac:)) Oj tam, aby do listopada:))

      Delete
  9. Trzymam za Ciebie kciuki, i zazdroszczę, że umiesz tak żyć :>

    ReplyDelete
  10. No z tym dziewictwem, to interesująca sprawa jest, muszę przyznać:))Czyli skoro ja też nie brałam udziału w tych ich akcjach, to tez znaczy, jestem dziewica???:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mgnolio, zastanawialam sie nad "prawiczka" ale prawiczka bylaby w wyraznym konflikcie z moimi lewicowymi przekonaniami:)))

      Delete
  11. Replies
    1. A powiedz mi dlaczego mialoby mi sie nie chciec?
      Nie piore, nie prasuje, nie sprzatam, nie myje okien, gotuje sporadycznie... w sumie robie to na co mam ochote i nic wiecej:))) A ochote mam na polityke.

      Delete
  12. dziekuje Ci Stardust. Jakby wiecej bylo ludzi takich jak ty, to swiat bylby lepszy i sprawiedliwszy. mam nadzieje, ze twoja praca teraz przyniesie owoce. pozdrwiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu, wlasnie patrzylam na Oregon i nie wiem co sie dzieje, dlaczego jest taka mala roznica, czyzby Oregon mogl mnie zaskoczyc w przykry sposob? Jak patrze na mape elektoralna poszczegolnych stanow to niby to pieknie wyglada, ale przeraza mnie voters supression, bo wiele osob niestety nie zdaje sobie sprawy z faktu, ze moze stanac w obliczu wielkiej i nieprzyjemnej niespodzianki 6 listopada.

      Delete
    2. spoko - OR zawsze byl demokratyczny i taki zostanie - nie ma innej mozliwosci.

      Delete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Cześć.

    Mój najbliższy przyjaciel od kilku miesięcy prowadzi bloga. Służy mu on do wyrzucenia z siebie pewnych rzeczy z którymi usiłuje się jakoś uporać. Chce je pozostawić gdzieś za sobą by móc iść naprzód. Uporządkować bałagan w głowie.

    Mimo, że zdecydował się "wykrzyczeć" z siebie to co leży mu na sercu, nie jest egoistycznym, zapatrzonym w siebie gówniarzem pragnącym zwrócić na siebie uwagę. Jest wrażliwym, uczciwym, zabawnym człowiekiem.

    Niestety dosyć często dopada go depresja. Czytając bloga zrozumiesz skąd się wzięła.

    Mam wielką prośbę - chciałbym Cię prosić o umieszczenie adresu na Twoim blogu oraz/lub/albo przeczytanie kilku postów i pozostawienie ciepłego komentarza. Oraz/lub/albo napisanie posta z prośbą do czytelników by zajrzeli pod wskazany adres.

    Nie będę w stanie się odwdzięczyć prócz napisania szczerego:

    Dziękuję.

    http://www.cien-feniksa.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juz bylam, zaczelam czytac, poczytam wiecej na pewno, bo historia bardzo trudna ale jednoczesnie ciekawa.
      Pozdrawiam.

      Delete
  15. ha! to może mi się uda wreszcie nadgonić zaległosć nowojorską :)

    ReplyDelete
  16. by the way Stardust - z EVITĄ ha ha ha! :P

    ReplyDelete

Mow do mnie jeszcze....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...